Shift manager få tiden til å gå opp

Shift Manager -
Få arbeidsplanen til å gå opp

Å legge en arbeidsplan har aldri vært enklere og mer effektivt. Med Shift Manager vil du og din bedrift få full oversikt over bemanningsplan, tilgjengelig personell og mange andre funksjoner – alt på et sted.

Ta kontakt
Shift manager få tiden til å gå opp
La ansatte selv registrere tidsbruk, slik at du får enkel oversikt
La ansatte selv registrere tidsbruk, slik at du får enkel oversikt

Arbeidsplan

Effektiv og enkel planlegging

La Shift Manager gjøre jobben med vaktplanleggingen! Programmet gir full oversikt over arbeidsplanen og registrerer hver enkelt ansatts forespørsler og fravær, og lager umiddelbart en ny vaktplan – alt i tråd med arbeidsmiljøloven.  

Planlegg arbeidsdagen enkelt gjennom shift manager appen

Ansattportal

All informasjon - i én enkelt app

Det skal være lett å vite når du skal jobbe. Appen My Shift gir ansatte enkel tilgang til vaktplaner, fraværsregistrering og full oversikt over ferier og ledige vakter.

Oppstår det fravær i arbeidsplanen? My Shift lar ansatte si fra direkte til bedriften, og gir ledelsen alternativer til bemanning umiddelbart.

Planlegg arbeidsdagen enkelt gjennom shift manager appen
Stemple inn og ut, raskt og enkelt
Stemple inn og ut, raskt og enkelt

Tidsregistrering

Stemple inn - stemple ut

Registrering av arbeidstid gjøres enkelt via mobil, nettbrett eller PC, og gir bedriften full oversikt over fremmøtte og fravær.

Se helheten når du planlegger arbeidshverdagen

Rapporter

Følg med på helheten

Shift Manager viser deg oversiktlig statistikk på lønnsforbruk, overtidstimer og mer – alt i sanntid.

Se helheten når du planlegger arbeidshverdagen
Les mer
shift manager

Over 7000 fornøyde kunder

Etter 25 år i bransjen har vi lært hvordan vi kan hjelpe til med flyten på din arbeidsplass.

"Kommunen har brukt Shift Manager som turnussystem siden 2006. Turnussystemet gir god oversikt og kontroll over daglig drift på hver enkelt enhet. My Shift  ansatt portalen som gir de ansatte tilgang hjemmefra for å se turnus, ferie og fraværsoversikt, avspasering samt legge inn ønsker oppleves god. Personalet kan også legge inn merarbeid/overtid, ønske om bytte og se og godkjenne timeliste hjemmefra noe som letter arbeidet for leder. Samarbeidet med KDO som leverandør oppleves som effektivt og løsningsorientert."

EVA LUKKASEN
ENHETSLEDER

"Vi har benyttet Shift Manager siden 2015, og for oss som var vant med å levere time/ fraværslister på Excel, ble dette en enorm overgang. KDO sørget for meget god opplæring, og etter kort tid var dette systemet oppe og gikk. Systemet er integrert opp imot vårt lønnssystem, slik at alle avvik (timer fra møter, kurs, overtid, fravær, ferie) blir registrert i systemet. Vi har nylig gått over fra 5 til 6 skifts ordning, og sammen med KDO ble ny skiftplan laget. Våre operatører benytter My Shift, slik at de registrerer alle sine avvik selv. Da er det bare for meg å godkjenne dette i systemet. Dette gjør at jeg bruker kun minutter på å sende alle avvik for ca. 110 operatører over til lønnssystemet. KDO fremstår for meg som svært profesjonelle, og ikke minst løsningsorienterte på systemet. Alle henvendelser blir raskt fulgt opp, og vi har fått Shift Manager skreddersydd etter våre spesifikasjoner."

TORE HENRIKSEN
5s SJEF / HEAD OF 5s PERSONALLEDER

"Har vært bruker og superbruker av Shift Manager i over 20 år. Jeg har vært meget fornøyd og glad i systemet å bruker mulighetene i systemet. Har gjort arbeidshverdagen mye enklere når du planlegger turnus. Har alltid fått god hjelp og support når jeg har stått fast. Har alltid blitt møtt med vennlighet uansett hva jeg har hatt spørsmål om. Har alltid vært hyggelige å møte de ansatte både i person og via telefon. Kurs har du kunnet få når du melder behovet."

IREN RANNEKLEIV
KONSULENT

Skal vi ta en prat?

Ring eller skriv til oss under, så tar vi kontakt for å høre hvordan vi kan hjelpe til på din arbeidsplass.

Takk for din melding! Vi tar kontakt med deg i løpet av de neste dagene.
Her gikk noe galt. Prøv å send din melding på nytt.